0201 124 200        myynti@veikonkone.fi        Katso aukioloajat

Takuu ja huolto

TAKUUT JA HUOLTOKÄYTÄNNÖT
 
Kaikilla Veikon Kone -verkkokaupassa myynnissä olevilla tuotteilla on valmistajan tai virallisen maahantuojan myöntämä takuu. Tuotteiden takuuajat vaihtelevat valmistajan ja tuoteryhmien mukaan. Takuuaika vaihtelee tuotteesta riippuen yleisesti 1-3 vuoden välillä. Tuotekohtaiset takuutiedot selviävät verkkokaupan tuotetiedoista. Takuun todentamiseksi on säilytettävä alkuperäinen kuitti tai sen kopio.
 
Jos tuotteessa on selvä takuunalainen virhe, suosittelemme ottamaan suoraan yhteyttä tuotteen valmistajaan tai sen maahantuojaan Suomessa huoltopaikan ja –käytännön selvittämiseksi. Useimmissa tapauksissa suora kontaktointi tavarantoimittajaan antaa nopeimman vastauksen huolto- ja takuukysymyksiin. Alta löytyy tietoja merkkikohtaisista huoltokäytännöistä.
 
Mikäli ette pääse toimittamaan huollettavaa laitettanne suoraan johonkin huoltoon, voitte toimittaa laitteenne myös lähimmän postitoimipisteen kautta. Takuuhuollettu laite myös palautetaan veloituksetta takaisin. Kirjaamalla huoltotyön järjestelmäämme, saatte sähköpostiinne lähetyksessä tarvittavan huoltolähetteen sekä postitukseen liittyvät ohjeistukset ja asiakirjat.
Jos tuotteen epäillään olevan rikki tai muutoin puutteellinen, mutta siitä ei ole täyttä varmuutta, pyydämme ottamaan yhteyttä valmistajan huollon asiakaspalveluun  lisäohjeiden saamiseksi. Mikäli takuuhuoltoon toimitettu laite ei kuulu takuun piiriin, veloitetaan huoltotyöstä ja varaosista huoltoliikkeen hinnaston mukaisesti
 
Mikäli joudut lähettämään tuotteen huoltoon, muista pakata tuote hyvin, sillä olet vastuussa kuljetuksen aikana syntyneistä vaurioista, mikäli lähetystä ei ole pakattu asianmukaisesti (vähintään vastaavasti, kuin saapuessa).
Mikäli alla olevasta listasta ei löydy merkkiä, jonka takuuhuolto-ohjetta tarvitset, ota yhteyttä asiakaspalveluumme
 
 
 
TAKUUT JA HUOLLOT MERKEITTÄIN:


A-Link

 
Jälleenmyyjien tukinumero 010 841 0720 (ma-pe 8-16)
Loppuasiakkaiden tukinumero 0600 41020 (2,70 € min + ppm) (ma-pe 8:30-15:30)
Kysymyksiä voi lähettää myös sähköpostilla: tekninentuki@a-link.com

Kaikilla A-Linkin tuotteilla on 1 vuoden takuu.
 
 
Acer
 
Tekninen tuki palvelee numerossa 09 876 3574 (arkisin 10 - 17.00).
 
Acer tuotteiden takuuaika vaihtelee 1 - 3 vuoden välillä. Kannettavien tietokoneiden laturin takuuaika 1 vuosi, akut 6kk. 
 
Acer tuotteet huolletaan Acer huollossa ja tuotteen voi vikatilanteessa toimittaa huoltoon itse olemalla yhteydessä tekniseen tukeen. 
 
 
AEG
 
AEG:n kuluttajaneuvonta palvelee numerossa 09 8563 5005 (ma - to 8-16.00, pe 9-18.00).  
 
Vikatilanteessa voit olla yhteydessä suoraan huoltoon. Lähimmän huoltoliikkeesi voit etsiä AEG:n tukisivulta: http://www.aeg.fi/Support/Service-Centers/
 
AEG kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta. Osa tarvikkeista, esim. imureiden suulakkeet ja letkut, takuuaika 1 vuosi. Rikkaimureiden akun takuuaika 6kk.
 
 
Apple
 
Applen tuotetuki palvelee sinua numerossa 0800 - 96162. 

Lähimmän valtuutetun huoltoliikkeen löydät osoitteesta https://locate.apple.com/fi/fi/

 
Asus
 
Tietokoneiden huollon hoitaa Infocare. Huoltoon lähetys tapahtuu sivulla: https://ficustomerweb.infocare.com/customerweb/newactivityextuserwizstep1.aspx?CountryCode=fi&lang=fi   
 
Takuuaika Asus tuotteilla vaihtelee 1 - 2 vuoden välillä. Kannettavien tietokoneiden akkujen ja laturien takuuaika 1 vuosi. 
 
Asus huolto ja tuotetuki palvelee numerossa 09-6937 9690 (arkisin 10-18.00). Tukeen voi olla myös sähköisesti yhteydessä. Vastauksen saat sähköpostiisi. https://vip.asus.com/VIP2/Services/QuestionForm?lang=fi-fi


Benq
 
Takuun ja teknisen tuen yhteystiedot:
Tekninen tuki: 09-8171 0191 ( 10:00 - 18:00 )
RMA Helpdesk: 09-8171 0188 ( 10:00 - 18:00) Kaikki RMA´t kirjataan benq´n sivujen kautta: http://benq.fi/support/contact/index.cfm?region=50&query=3
 
Näytöt: 3 vuoden on-site takuu vaihtolaitteella
Projektorit: 3 vuoden takuu
Lamppu: Lampun tuntien mukaan 2000 tuntia / 12 kk. (kumpi täyttyy ensin). Oppilaitokset 3 vuoden takuu tai 2000 tuntia : ST mallit ( EI 613 JA 612ST ).
Beurer
 
Beurer tuotteiden takuuaika vaihtelee 1 - 3 vuoden välillä. Tarkista tuotekohtainen takuuaika kuitista.
 
 
Bosch
 
Takuu 2 vuotta. Bosch-kodinkoneiden huoltoneuvonta palvelee numerossa 0207 510720 (ma-pe 8-17).
Lisätietoja osoitteessa: http://www.bosch-home.fi/asiakaspalveluu.html
Kuluttajapalvelu puh  0207 510 700 (ma-pe: 10.00-13.00 & 14.00-17.00)

 
Braun
 
Takuuaika 2 vuotta. Takuu ei kata kuluvia osia, kuten teriä ja akkuja. Huoltoliike löytyy osoitteesta: http://www.apuwatti.fi/sivut/pages/fi/etusivu.php 
 
Maahantuoja:
Procter&Gamble Finland Oy
Lars Sonkin kaari 10
02600 Espoo 
Puhelin: 020 377 877
 
Huolto:
Länsisähkö Apuwatti Oy
Kaakelikaari 2A
01720 Vantaa 
Puhelin: 060016644 
Fax: 9-677845 
Sähköposti: huolto@apuwatti.fi 


Brother

Soita ongelmatilanteessa Brother tulostinhuoltoon 09 875 92 288 tai vaihtoehtoisesti ota yhteyttä sähköpostitse tuki@brother.fi
 
 
Candy
 
Candy kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta. Lähimmän huoltoliikkeen löydät osoitteesta:
http://www.candy.fi/fileadmin/user_upload/250814_Valtuutetut_Huoltoliikkeet.pdf

 
Canon
 
Canon laitteet huoltaa Jas-Tekniikka. Osoite: http://jastekniikka.fi/huolto. Canon kameroiden, skannereiden ja tulostimien takuuaika 1 vuosi.
 
Jas-Tekniikka puh: 010 292 300
info@jastekniikka.fi
 
Canon kuluttajatuki auttaa ratkaisemaan useimmat ongelmatilanteet. 
http://www.canon.fi/Support/Consumer_Products/
Puh: 020 366 466

 
Caterpillar
 
Caterpillar puhelimet huoltaa http://mobylife.com/fi/huoltoon-toimittaminen
Caterpillar puhelimien takuuaika 2 vuotta. Akut, laturit ja muut alkuperäistarvikkeet takuuaika 1 vuosi.


Climadiff, Avintage ja VinsurVin
 
Nopeuttaaksesi reklamaatio-/huoltoprosessia, tarkista koneen malli ja sarjanumero laitteen tyyppikilvestä, ennen kuin olet yhteydessä Climadiff huoltopalveluun. Kaikissa Climadiff huolto- ja varaosa-asioissa ota yhteyttä:
 
Piketa Oy
PL 420
33101 Tampere
Puh. 03-233 3237
piketa@piketa.fi
 
Huoltokutsun voi tehdä myös sähköisesti: http://piketa.fi/yhteydenottolomake

Climadiff, Avintage ja VinsurVin viinikaapeissa on 2v takuu

 
Creative
 
Ratkaisu ongelmatilanteisiin löytyy usein osoitteesta: fi.creative.com. Tuotteiden takuuaika 1 vuosi ostopäivästä.


Dell
 
Otathan sarjanumeron esille ennen soittamista. Kuluttajakoneiden tekninen tuki ja huoltopyynnöt 020 753 35 55 (maanantai - torstai 8:00 - 17:00, perjantaina 8:00 - 16:00)
Yritysasiakkaiden ProSupport -tuki ja huoltopyynnöt 020 753 35 66 24 h (suomen kielellä klo 8 - 16 maanantai - perjantai, muina aikoina englanniksi).

 
Doro
 
Doron tekninen tuki palvelee numerossa 045 889 5305 tai osoitteessa huolto@puhelinhuolto.fi
Doro matkapuhelimien takuuaika 1 vuosi. Doro matkapuhelimet huoltaa Mobila Electronics. Vikatilanteessa laitteen voi toimittaa suoraan huoltoon http://puhelinhuolto.fi/huolto/kuluttaja-asiakkaat/.
 
 
Electrolux
 
Kuluttajaneuvontamme auttaa asiakkaita tuotteiden käyttöön ja tuotetietoon liittyvissä kysymyksissä numerossa 09 8563 5005 tai sähköpostitse osoitteessa kuluttajaneuvonta@electrolux.fi.
 
Electrolux kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta. Osa tarvikkeista, esim. imureiden suulakkeet ja letkut, takuuaika 1 vuosi. Rikkaimureiden akun takuuaika 6kk.
 
Vikatilanteessa voit olla yhteydessä suoraan huoltoon. Lähimmän huoltoliikkeesi voit etsiä Electroluxin tukisivulta:
http://www.electrolux.fi/Support/Huoltoliikkeet/.
 
 
Epson
 
Epsonin tekninen tuki ja huolto palvelee numerossa 020 155 2090. Huoltoon lähettäminen onnistuu olemalla suoraan yhteydessä tuotetukeen.

Epsonin tuotteilla 1 vuoden takuu.
 
 
Festivo
 
Festivon tehtaan keskushuolto auttaa ongelmatilanteissa.  
http://www.festivo.fi/Huolto/
Puh: 03 553 8681
huolto@festivo.fi 
Tästä voit myös etsiä lähimmän valtuutetun huoltoliikkeesi: http://www.festivo.fi/file/Huoltoliikkeet08052014.pdf
 
 
Finlux

Huollosta vastaa:

Bat. Power Oy
Pirkkalaistie 1
37100 NOKIA

Finlux televisioiden ja digiboksien takuuaika 2 vuotta.
Ota yhteys ensin myyjäliikkeeseen.

 
Finnsat
 
Finnsat-tuki auttaa ongelmatilanteissa numerossa 0600 13444 tai sähköpostitse osoitteessa huolto@finnsat.fi. Laitteen voi toimittaa huoltoon olemalla itse yhteydessä Finnsat-tukeen. Lisätietoja osoitteessa: http://www.finnsat.tv/tuki/huolto.html.

Finnsat digiboksien takuuaika 2 vuotta.


Fone

Fone powerbank Tuotteilla on kahdentoista(12) kuukauden takuu. Jos tuote palautetaan viallisena, eikä ulkoisia merkkejä tuotteen väärinkäytöstä näy, kauppias antaa uuden vastaavan tuotteen kuluttajalle veloituksetta. Ole yhteydessä osoitteeseen myynti@veikonkone.fi. 

 
 
Fujitsu
 
Tukinumero 0800-05979, arkisin 8-18.00.

 
Garmin
 
Tuotetuki auttaa ongelmatilanteissa numerossa 09 6937 9758 tai sähköpostitse osoitteessa support@garmin.fi. 
 
Garmin navigaattoreiden takuuaika 2 vuotta. Osa tarvikkeista, esim. anturit, takuuaika 1 vuosi.
 
 
Gram
 
Ongelmatilanteissa sinua auttaa Gramin asiakaspalvelu numerossa 020 7756 350. Huollon laitteelle voi tilata asiakaspalvelusta tai osoitteesta: http://www.gram.fi/sitemap/asiakaspalvelu/huoltokutsu.aspx
 
Gram kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta.

 
GoPro
 
GoPro tuotteiden maahantuonti on siirtynyt Response Distribution AS Finlandille. Takuuasioissa voit olla yhteydessä jälleenmyyjään tai Response Distribution AS Finlandiin. 

Response Nordic OY Hämeentie 157 , 6. krs huone 7, 00560 Helsinki, Finland
Phone: +47 738 48 210 Email: salg@response.no

GoPro tuotteiden takuuaika 1 vuosi.


GP Batteries
 
E-mail: myynti@gpbmnordic.fi
Puh. 02 – 478 1000
 
GPBM Nordic antaa kahden (2) vuoden takuun latureille. Takuu koskee materiaali- ja valmistusvirheitä. Kaikki takuuvelvoitteet edellyttävät että tuotetta on käytetty ja säilytetty normaaliolosuhteissa ja ympäristössä sekä että tuotteen käyttöohjeita on noudatettu. Takuu ei ole voimassa mikäli tuotetta on käytetty syövyttävissä tai muuten tuotteelle sopimattomissa rasittavissa olosuhteissa tai mikäli tuote on vioittunut kuluttajan väärän käytön tai säilytyksen vuoksi.
 
 
Grundig
 
Grundig kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta.
 
Lähimmän huoltoliikkeen löydät täältä: http://www.piketa.net/?takuuhuoltoliikkeet=grundig
 
Voit olla myös suoraan yhteydessä keskushuoltoon:
Piketa Oy
PL 420 (Rautatienkatu 19)
33101 Tampere
Puh. 03-2333200
piketa@piketa.fi


Handan / LA Digital
 
Takuu ja RMA asioissa ota yhteyttä laatuantenni OY:n huoltoon 0600 04515 (puhelun hinta 0,82 €/min + pvm/mpm). Huollon palvelunumero on avoinna arkisin klo 9-11 ja klo 12-15. 

Kaikilla Handan ja LA Digital tuotteilla on 2 vuoden takuu.
 
 
HD Thunder
 
HD Thunderin tuotetuki auttaa ongelmatilanteissa numerossa 0207 638 000 tai osoitteessa neuvonta@hedengren.fi. Vikatilanteessa HD Thunderin tuotetuki auttaa laitteen lähettämisessä huoltoon.

Digiboksien takuuaika 2 vuotta.
 
 
Hoover-Helkama
 
Ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä suoraan huoltoon. Lähimmän huoltoliikkeesi voit etsiä valmistajan valtuutettujen huoltoliikkeiden listalta: http://www.candy.fi/fileadmin/user_upload/250814_Valtuutetut_Huoltoliikkeet.pdf

Hoover-Helkama kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta.

 
HP
 
HP:n kuluttajatuki palvelee numerossa 09 81 710 005. Tukisivu löytyy osoitteesta: http://www8.hp.com/fi/fi/contact-hp/support.html. Vikatilanteessa HP:n kuluttajatuki auttaa tuotteen lähettämisessä huoltoon. Yhteystiedot:  http://www8.hp.com/fi/fi/contact-hp/phone-assist.html

HP tuotteiden takuuaika vaihtelee 1-3 vuoden välillä. Tarkista tuotekohtainen takuuaika kuitista. Tietokoneiden akut ja muuntajat takuuaika 1 vuosi. 
 
 
HTC
 
Puhelimet huoltaa http://mobylife.com/fi/huoltoon-toimittaminen
 
HTC puhelimien takuuaika 2 vuotta. Akut ja laturit takuuaika 6kk.

 
Huawei
 
Puhelimet huoltaa http://mobylife.com/fi/huoltoon-toimittaminen
 
Huawei puhelimien takuuaika 2 vuotta. Akkujen ja laturien takuuaika 1 vuosi.

 
Humax
 
Tuotetuki palvelee numerossa 010 310 8101. Huoltokutsun voi tehdä osoitteesta http://www.infocare.fi/huoltoportaali/ 
tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen sales@infocare.fi. 
 
Takuu 2 vuotta ostopäivästä.
 
 
iRobot
 
iRobot imureiden takuuaika 2 vuotta. Akun takuuaika 6kk.
 
Ongelmatilanteessa kannattaa tarkistaa tukisivulta ratkaisu ongelmaan. Suurin osa ongelmista ratkeaa ohjeita noudattamalla.
 
Vikatilanteessa imurin voi toimittaa huoltoon itse lähettämällä. Itse lähettämistä varten löydät tarvittavat tiedot Piketan tukisivulta osoitteesta: http://piketa.fi/irobot-keskushuolto
 

Jabra

Viallisten tuotteiden kohdalla pyydämme ottamaan yhteyttä (sis. tuotekoodi, sarjanumero ja tilausnumero) osoitteeseen myynti@veikonkone.fi, jotta voimme toimittaa tarkemmat toimintaohjeet.
 
Jabran yritystuotteiden takuu on yksi (1), kaksi (2) tai kolme (3) vuotta.
Langattomilla tuotteilla yksi (1) vuosi ostopäivästä.
Langallisilla tuotteilla kaksi (2) vuotta ostopäivästä.
BIZ 2400 –sarjalla kolme (3) vuotta ostopäivästä.
 


Jolla
 
Kaikki takuuasiat hoitaa Optima Service: http://optimaservice.fi/ 

Jollan tuotteilla on 1 vuoden takuu.


Jamo
http://www.loudgroup.fi/huolto

Päähuolto (Takuu/huolto/varaosat) Jamo, Onkyo, Tivoli Audio, Klipsch

RLJ Service Oy
Maria Jotunin tie 11
00400 Helsinki
Puh. 041-469 4010
info@rljservice.fi
www.rljservice.fi

Takuuhuollettavien laitteiden lähetys matkahuollon kautta sopimusnumerolla 9430237.
RLJ Service Oy pidättää oikeuden veloittaa rahdit asiakkaalta, jos kyseessä ei ole takuutyö.

Takuu ajat:
Jamo, Klipsch, 5 vuotta poikkeuksena elektroniikkaosat 2 vuotta
Tivoli Audio, Onkyo 2 Vuott

Jura

Huoltoliikkeen yhteystiedot: Dayton Oy / Huolto-osasto Tikkurilantie 136, 01510 Vantaa
Puh. 010 820 5800  
Faksi. 010 820 5851
Huoltokuljetus: 
Soita 0200-92000 (Itella) ja tilaa nouto, Keltainen kuljetus 14 + erilliskäsiteltävä.
Ilmoita sopimusnumero 637720
Pakkaa laite siten, että se kestää kuljetuksen!

Kawasaki

Kawasaki-tuotteiden takuuaika on 24kk, Kawasaki-akkujen takuuaika on 6kk. Viallisten tuotteiden huolto: mek@auroragroup.fi. Puh. 020 7438 064
 
 
Kenwood
 
Kenwood tuotteet huoltaa Apuwatti Länsisähkö Oy. Lähettäessäsi tuotetta huoltoon, ole yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen huolto@apuwatti.fi saadaaksesi lisätietoja.
 
Kenwood pienkoneiden takuuaika 2 vuotta. 


Kingston
 
Asiakkaan tulee olla yhteydessä jälleenmyyjään, joka tarkistaa takuun voimassaolon sekä tuotteen tilan. Mikäli korvaavaa tuotetta ei ole saatavilla, saa asiakas vastaavan tuotteen nykymallistosta / hyvityksen vanhasta tuotteesta.
 
Täydelliset tiedot Kingstonin takuuasioista on esitetty täällä: http://www.kingston.com/us/wa/warranty_fi


Kyocera

Takuuasiat käsitellään aina Kyoceran asiakaspalvelun kanssa puhelimitse numerossa 09-4780 5300 tai sähköpostitse osoitteessa huolto@dfi.kyocera.com.

Kyocera myöntää laitteilleen 1 vuoden korjaamotakuun. Laitteiden takuuta on mahdollista laajentaa OnSite takuuksi 3 vuoteen, KyoLife takuulaajennus.
 
Kärcher
Asiakaspalvelu avoinna arkisin klo 8-16
Puhelin 09 6899 7710
Sähköposti info@karcher.fi
Huoltotyökyselyt: 09 6899 7714 


Lenovo
 
Lenovon huolto- ja tuotetuki palvelee numerossa 0800 14260. Lenovo tietokoneet huoltaa Medion. Ohjeet laitteen lähettämiseksi huoltoon saat Lenovon tuotetuesta. 
 
Lenovo tuotteiden takuuaika vaihtelee 1 - 2 vuoden välillä. Tarkista tuotekohtainen takuuaika ostokuitista. Kannettavan tietokoneen akun ja laturin takuuaika 1 vuosi.
 
 
LG
 
LG:n tuotetuki palvelee numerossa 0800 0 5454 (avoinna arkisin 9-18) tai sähköpostitse osoitteessa tuki@lge.com. 
 
LG tuotteiden takuuaika 2 vuotta. Akut takuuaika 6kk. Tietokoneiden laturit takuuaika 1 vuosi.
 
Lisätietoja sekä ratkaisuja yleisimpiin ongelmiin löydät osoitteesta: http://www.lg.com/fi/tuki.
 
Huoltokutsun kodinkoneilla ja televisioille voit tehdä myös suoraan tukisivulla: https://www.lg.com/fi/tuki/korjaus-palvelu/varaa-korjaus
 
LG puhelimet huoltaa http://mobylife.com/fi/huoltoon-toimittaminen
 

Lifeproof

Lifeproof-tuotteiden takuuvaihdot hoidetaan valmistajan web-portaalin kautta. Portaalia voi käyttää sekä loppuasiakas että jälleenmyyjä. http://www.lifeproof.com/en/contact/warranty/

 
Madboy
 
Takuuhuollot ja tekninen neuvonta:
MadBoy Audio International
Sähköposti: support@madboy-audio.com
Puh: +358 45 651 6693, +358 40 183 2086 
 
 
Microsoft
 
Tuki palvelee numerossa 09-81710400 arkisin 9-17.

F9 hoitaa viallisten Microsoft Hardware tuotteiden takuuvaihdon. Loppuasiakkaan tulee olla yhteydessä siihen jälleenmyyjään, jolta on tuotteen ostanut. Viallinen tuote tullaan korvaamaan uudella tai vastaavalla tuotteella, jos vastaavaa tuotetta ei ole saatavilla se hyvitetään. 

Kaikilla Microsoft Hardware tuotteilla on 2 vuoden takuu.
 
 
Miele
 
Maksuton kuluttajaneuvonta palvelee sinua numerossa 0800 177 100 (ark. 8-16) tai sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@miele.fi. Vikatilanteessa huollon voi tilata numerosta 09 875 970 tai sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@miele.fi
 
Takuuaika Miele kodinkoneilla 2 vuotta ostopäivästä.
 
 
Moccamaster
 
Moccamasterin asiakaspalvelu palvelee arkisin 9-16  sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@moccamaster.com  puh +358 20 7597730.
Takuu 5 vuotta.  Lähimmän huoltoliikkeen löydät osoitteesta https://www.moccamaster.com/fi/sopimushuollot.


MultiBrackets

Multibrackets hoitaa viallisten tuotteiden takuuvaihdon. Loppuasiakkaan tulee olla yhteydessä siihen jälleenmyyjään, jolta on tuotteen ostanut. Loppuasiakkaan tulee ottaa kuvia viasta sekä kuva sarjanumerosta joka löytyy tuotteesta ja lähettää ne kuitin kanssa joko jälleenmyyjälle tai Multibrackets Suomen edustajalle sähköpostitse. Viallinen tuote tullaan korvaamaan uudella, jos vastaavaa tuotetta ei ole saatavilla, tuote hyvitetään.
 
Multibracketsin tuotteilla on 1-5 vuoden takuu.
Elektroniikkatuotteissa on pääsääntöisesti 1 vuoden takuu. 
Metallitelineissä on pääsääntöisesti 5 vuoden takuu.
Tuotteen takuuaika tulee varmistaa Multibracketsin sivustolta www.multibrackets.com
 
Kim Salonen
Multibrackets Suomi
(NS Finland Ltd)
Mobile +358 440 92 9990
Antintie 5
65610 MUSTASAARI
kim.salonen@multibrackets.fi
 
 
Nespresso
 
Ongelmatilanteissa Nespresson tuotetuki auttaa numerossa 0800 177 601.
 
Nespresso tuotteiden takuuaika vaihtelee 2 - 5 vuoden välillä. Tarkista tuotekohtainen takuu ostokuitista. 
 
 
Nokia
 
Mikäli toteat tuotteessa vikaa seitsemän päivän sisällä ostopäivästä, niin ota yhteys myyjäliikkeeseen. Nokian huollot voit hoitaa osoittessa: http://mobylife.com/fi/huoltoon-toimittaminen
 
Nokian puhelimella on rajoitettu 2-vuoden takuu. Akulla takuuta on 6 kk ja muistikortilla 3 kk. Takuuehdot löytyvät käyttöohjeesta.


Neato

Neato robotti-imureiden takuuaika on 2 vuotta. 

Kaikki takuun voimassaoloaikana rikkoutuneet tuotteet, joiden viat kuuluvat takuun piriin, vaihdetaan uuteen tuotteeseen. Jos samaa mallia ei enää ole saatavilla, vaihdetaan tuote uudempaan vastaavaan malliin. Takuuvaihdon yhteydessä tulee täyttää takuuvaihtolomake. Lomake tulee palauttaa maahantuojalle tuotteen mukana, sekä lähettää sähköpostitse: info@idelux.fi. 

Takuuvaihtolomakkeen saat olemalla yhteydessä Veikon Koneen myyntiin osoitteessa myynti@veikonkone.fi

NEC

Takuu ja huoltoasioissa ole yhteydessä suoraan NEC:in takuu/huoltotukeen:
Puhelin: 020028111
Sähköposti: finland.support@nec-displays.com 

NEC tuotteilla on pääsääntöisesti 36kk vaihtopalvelutakuu.
 
 
Nikon
 
Kuluttajatuki palvelee numerossa 020 7589570. Huollosta vastaa Huoltoliike JAS-tekniikka. Lisätietoja osoitteessa: www.jastekniikka.fi/huolto
 
Nikonin tuotteilla on 1 vuoden takuu.  
 
 
Nintendo
 
Nintendon tuotteilla on 1 vuoden takuu. Takuuasiat: Oy Bergsala Ab, puh. 020 163 0555.
 
 
OBH Nordica
 
OBH Nordican laitteilla on 2 vuoden raaka-aine- ja valmistusvirhetakuu. Jos tarvitset tietoa laitteen huollosta tai varaosista, voit ottaa yhteyttä suoraan OBH Nordicaan: https://www.obhnordica.fi/ota-yhteytta.
 
 
Olympus
 
Maksuton tekninen tuki palvelee numerossa 00800-6710 8300 arkisin klo 9-18. 
 
Huolto:
email. huolto( at )olympus.fi
Puh. (09) 8758 1460 tai 00 800 6710 8400

Olympus-tuotteissa on 24 kk:n takuu, poikkeuksena akut ja tarvikkeet 6kk.
 
 
Onkyo
 
Onkyo tuotteet huoltaa RLJ-Palvelu
Onkyon tuotteiden takuuaika 2 vuotta. 
http://www.loudgroup.fi/huolto

Päähuolto (Takuu/huolto/varaosat) Jamo, Onkyo, Tivoli Audio, Klipsch

RLJ Service Oy
Maria Jotunin tie 11
00400 Helsinki
Puh. 041-469 4010
info@rljservice.fi
www.rljservice.fi

Takuuhuollettavien laitteiden lähetys matkahuollon kautta sopimusnumerolla 9430237.
RLJ Service Oy pidättää oikeuden veloittaa rahdit asiakkaalta, jos kyseessä ei ole takuutyö.

Takuu ajat:
Jamo, Klipsch, 5 vuotta poikkeuksena elektroniikkaosat 2 vuotta
Tivoli Audio, Onkyo 2 vuotta


Otterbox

Otterbox-tuotteiden takuuvaihdot hoidetaan valmistajan web-portaalin kautta. Portaalia voi käyttää sekä loppuasiakas että jälleenmyyjä. https://www.otterbox.eu/en-ie/warranty-claim
 
 
Packard Bell
 
Lisätietoja löydät täältä: http://www.packardbell.fi/pb/fi/FI/content/contacts

Takuu 1 vuosi (yksityisasiakkaat 2 vuotta), akulla 6kk, laturi 1 vuosi (kuluttajat 2 vuotta).
 
 
Panasonic
 
Huoltoliike auttaa vikatilanteissa. Lähimmän valtuutetun huoltoliikkeesi löydät Panasonicin tukisivulta: http://www.panasonic.com/fi/tuki/huolto-liikeet.html
 
Panasonic kodinkoneiden ja mikrojen takuuaika 2 vuotta.
 
 
Paulig Cupsolo
  
Asiakaspalvelu palvelee numerossa 0800 0110 arkisin klo 9–12.30 tai osoitteessa asiakaspalvelu@paulig.com. 
 
Lisätietoja löydät osoitteesta: http://www.paulig.fi/tuotteet/cupsolo.

Takuuaika 2 vuotta.
 
 
Philips
 
Philips huolto- ja tuotetuki palvelee numerossa 09 8862 5040. Live chat www.philips.fi/support - maanantai-perjantai 09:00-21:00
 
 
Pioneer
 
Pioneer tuotetuki:
Arkisin: klo 08.00 - 16.00
Puhelin: 020 7749 783
 
Huolto:
Simson Huoltopalvelut Oy
Karvaamokuja 1
00380 Helsinki
Avoinna: ma-pe 08.00 - 16.00
Puhelin: 0207 558 790
Sähköposti: huolto@simson.fi
www.simson.fi
 
 
Playstation
 
Ongelmatilanteissa sinua palveluu tuotetuki numerossa 09 424 50803 tai sähköpostitse osoitteessa support@fi.playstation.com. Tuotetuki auttaa myös tuotteen huoltoon lähettämisessä.
 
Lisätietoja löydät osoitteesta: http://fi.playstation.com/support
 
Playstation konsolin ja ohjainten takuuaika 1 vuosi. Peleillä, levyillä, mikrofoneilla, buzzereilla ja kameroilla käyttöönottotakuu. 
 
 
Princess
 
Princessin tuotteilla 2 vuoden takuu.
 
 
Remington
 
Remington asiakaspalvelu:
Puh: +358 20 771 0840
Aukioloajat: 08.00-16.00 arkisin
 
Huoltoliikkeet:
Convar, puh: 00800 821 700 821
Helsingin Jukopa Oy, puh: 09 440113 
 
 
Rosenlew
 
Ongelmatilanteissa sinua palvelee Rosenlew kuluttajaneuvonta numerossa 09 8563 5005 (ma - to 8-16.00, pe 9-18.00).
 
Vikatilanteissa sinua palvelee lähin huoltoliikkeesi. Lähimmän huoltoliikkeesi voit etsiä Rosenlewin tukisivulta:
http://www.rosenlew.fi/Support/Service-centers/
 
Rosenlew kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta. Osa tarvikkeista, esim. imureiden suulakkeet ja letkut, takuuaika 1 vuosi. Rikkaimureiden akun takuuaika 6kk.
 
 
Samsung
 
Samsungin asiakaspalvelun löydät numerosta 030 622 7515, arkisin 8.00-18.00.
 
Käyttöohjeet, uusimmat päivitykset ja lähin huoltoliike löytyvät täältä: http://www.samsung.com/fi/home
 
Kodinkoneiden huoltoliikkeiden yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.samsung.com/fi/support/servicelocation/
 
Huomaathan että printterin, monitoimilaitteen tai yli 28" television takuuhuoltotapauksissa voitte olla myös yhteydessä suoraan huoltoon huolto@infocare.fi tai 010 310 8100.
 
Matkapuhelimien takuuaika 2 vuotta.
Kameratuotteiden takuuaika 2 vuotta.
Kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta.
Muistikorttien takuuaika 10 vuotta.
SSD-levyjen takuuaika 3 vuotta.

Samsung takuuehdot: http://www.samsung.com/fi/support/warranty/
 
 
Savo
 
Ongelmatilanteessa sinua palvelee Savon tuotetuki numerossa 020 7181 440 tai sähköpostitse osoitteessa huolto@savo.fi. 
 
Tarvittaessa tuki tilaa huollon paikalle. Huollon voit tilata myös suoraan Savon sivuilta: http://www.savo.fi/index.php?page=594&lang=1&usertype=1

Savon tuotteilla on 2 vuoden takuu.
 
 
Siemens
 
Vikatilanteissa sinua palvelee maahantuojan huolto numerossa 020 751 07 00. Lähimmän huoltoliikkeen ja käyttöohjeet löydät osoitteesta: http://www.siemens-home.fi/huoltopalvelu.html
 
Ota yhteyttä Siemens-asiakaspalveluun:
Siemens-kodinkoneiden asiakaspalvelun tavoitat puhelimitse numerosta 020 751 0715


Siemensin tuotteilla on 2 vuoden takuu. 

 
Smeg
 
Huolto palvelee osoitteessa http://piketa.fi/. Sähköposti: piketa@piketa.fi. Puhelin: 03-2333288
 
 
Sodastream
 
Asiakaspalvelu palvelee numerossa 09 77400 100 tai sähköpostitse osoitteessa info@sodastream.fi. Ratkaisut yleisimpiin ongelmatilanteisiin löydät osoitteesta:  http://www.sodastream.fi/fi/faq

Sodastreamin tuotteilla on 2 vuoden takuu.
 
 
Sony
 
Puhelimen voi toimittaa suoraan itse lähettämällä osoitteessa: http://mobylife.com/fi/huoltoon-toimittaminen
 
Sonyn tekninen tuki palvelee numerossa 09 6937 9450. Lisätietoja löydät osoiteesta www.sony.fi/support. Sonyn televisiot ja viihde-elektroniikan huoltaa Infocare Oy. huolto@infocare.fi tai puh: 010 310 8100.
 
Sonyn matkapuhelimien ja viihde-elektroniikka tuotteiden takuuaika 2 vuotta. Akkujen takuuaika 6kk. 
 
Katso Playstation tuotteita varten erillinen Playstation ohjeistus. 


Teac
 
Kaikki Teac laitteet menevät huoltoon RLJ-palveluun.
 
Keskushuolto (Takuu/huolto/varaosat):
RLJ-Palvelu Oy
Maria Jotunin tie 11 R
00400 Helsinki
Puh. 041-469 4010
rlj-palvelu@kolumbus.fi


Tefal & Krups
 
Ensisijaisesti myyjäliike korvaa takuutuotteen.


Telewell
 
TeleWell-tuotteet toimitetaan huoltoon jälleenmyyjän kautta. 
 
Valmistajan Huolto-ohjeistus:
 
Tivoli audio
 
Ongelmatilanteissa sinua palvellaan numerossa 041 4694010. Tivoli Audio tuotteet huolletaan RLJ-Huoltopalvelussa. Lisätietoja osoitteessa: http://www.kolumbus.fi/rljpalvelu/
 
Maria Jotunin tie 11 R, 00400 HELSINKI
rlj-palvelu@kolumbus.fi
 
Tivoli Audio radioiden takuuaika 2 vuotta.
 
 
TomTom
 
Uusimmat ohjelmisto-ja karttapäivitykset löytyvät osoitteesta www.tomtom.com. Teknisissä ongelmissa apua saat Tom Tomin asiakastuesta numerosta 0988625003. 
 
HUOM: Jos laitteessasi on ongelma, kokeile ensin päivittää navigaattori.
 
 
Topfield
 
Ongelmatilanteissa sinua palvellaan numerossa 0600-15545 arkisin klo 10-20 ja lauantaisin klo 12-18. 
 
Vastauksia yleisimpiin ongelmiin ja lisätietoja löydät osoitteesta: http://www.topfield.fi/Tuotetuki/Huolto 
 
Nopeuttaaksesi asiointia, tee huoltotilaus etukäteen osoitteessa: huolto.fintop.fi. Itellan asiakaspalautustunnus: 625517
 
Takuuaika 2 vuotta ostopäivästä.
 
 
Toshiba
 
Toshiban huoltosivulta löydät vastauksia yleisimpiin ongelmiin: www.toshiba.fi/innovation/fi/generic/support/
Tietokonetuki palvelee numerossa 0800 772 072.
Televisiotuki palvelee numerossa 0800 773 503.


Transcend

Takuutuote palautetaan jälleenmyyjälle.
 
Kolmen vuoden takuu: StoreJet ja SSD –tuotteet
Kahden vuoden takuu: Tarviketuotteet kuten muistikortinlukijat, digitaaliset valokuvakehykset, mp3-soittimet jne. jne.
 
 
Volta
 
Kuluttajaneuvonta palvelee sinua numerossa 030-600 5200 arkisin klo 9.00 - 16.00 tai sähköpostitse osoitteessa carelux.fsh@electrolux.fi
 
Lisätietoja löydät sivuilta: www.volta.fi
 
 
Wbox
  
Wbox-digiboksit huoltaa Infocare. Vikatilanteessa laitteen voi toimittaa huoltoon itse lähettämällä. Tuote lähetetään Infocarelle huoltoon kirjaussivuston kautta:  https://ficustomerweb.infocare.com/customerweb/newactivityextuserwizstep1.aspx?CountryCode=fi&lang=fi

Wboxin tuotteilla 2 vuoden takuu.
 
 
Whirlpool
 
Isojen kodinkoneiden takuuhuoltokäynnin saa tilattua Whirlpoolin asiakaspalvelusta numerosta 09-61336235. Ennen soittoa kannattaa katsoa koneen huoltonumero (alkaa numeroilla 85, löytyy kodinkoneen arvokilvestä)
 
Käyttöohjeet löytyvät osoitteesta: http://www.whirlpool.fi/tuki-palvelut
 
Whirlpoolin tuotteilla on 2 vuoden takuu. 
 
 
Wilfa
 
Keskushuolto: Jukopa Oy, puh: 09 - 440 113
Ilmastointilaitteiden, lämmittimien, jne. huolto: Helsingin Kodinkonehuolto, puh: 010 - 666 5420

Yamaha 

Yamaha takaa tällä rajoitetulla takuulla, että tuotteessa ei ilmene ostopäivänä materiaali- eikä valmistusvirheitä. Mikäli takuukauden aikana ilmenee materiaali- tai valmistusvirheitä, Yamaha korjaa tai vaihtaa tuotteen maassa voimassaolevan takuun mukaan. Yamaha korvaa korjauksesta tai vaihdosta aiheutuvat työ- ja materiaalikustannukset. 

Tukinumero: 044 722 0282
 
Zanussi
 
Kuluttajaneuvonta palvelee sinua numerossa 09 8563 5005 (ma - to 8-16.00, pe 9-18.00).
 
Vikatilanteissa sinua auttaa lähin huoltoliikkeesi. Lähimmän huoltoliikkeesi voit etsiä Zanussin/Rosenlewin tukisivulta:
http://www.rosenlew.fi/Support/Service-centers/
 
Zanussi kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta. Osa tarvikkeista, esim. imureiden suulakkeet ja letkut, takuuaika 1 vuosi. Rikkaimureiden akun takuuaika 6kk.


XyXEL
 
ZyXEL-tuotteilla on rajallinen takuu, joka kattaa valmistusprosesseissa tai materiaaleissa olevat virheet. Jos ZyXEL-tuote hajoaa sille annettuna takuuaikana, korvaa ZyXEL tuotteen näiden takuuehtojen mukaisesti. Takuuaika voi vaihdella tuotemallista riippuen.
 
Kaikilla ZyXEL-tuotteilla on vähintään kahden vuoden korjaamotakuu. Lisälaitteet eivät kuulu takuun piiriin, lukuun ottamatta laitteen toiminnan kannalta oleellisia lisälaitteita, kuten virtalähteitä.
 
ZyXEL-tuotteilla on maksuton käyttöönottotuki, joka on voimassa kolme kuukautta ostopäivästä. Käyttöönottojakson jälkeen puhelintuki on maksullinen.
Maksuton tuki palvelee numerossa (09) 4780 8411 (pvm/mpm).
Maksullinen tuki palvelee numerossa 0600 1 5511(0,95 € /min + pvm/mpm).

ZyXEL-tuen tavoittaa sähköpostilla osoitteista tuki@ZyXEL.fi ja takuu@ZyXEL.fi. Sähköpostituki on maksutonta.